Dunväst och röda byxor

Hello Hey!
Barnen har somnat och jag har dukat upp med lite Pepsi Max och gottis. A är iväg med jobb i Danmark och kommer hem inatt eller tidig morgon. Han kanske kommer när jag sticker iväg till jobb kl 06.04 haha.
Var en snabbis istan efter att jag slutat skolan och innan jag hämtade barnen eftersom det var mitt i vilan. Fick med mig ett par snygga röda jeans till Jamie och en ascool väst!
Dessa är i strl 92!! och jag kan ändå vika upp dem! visst är Jamie kort men dessa var stora i numrena haha.
Han älskade dessa förövrigt. Köpta på KappAhl kostade 129:- spänn bara för det var 50:- rabatt på alla deras barnjeans. Jag älskar KappAhls jeans, dem sitter som en smäck på Jamie.
Coola dunsvästen i marinblått. Med beige manchesterdetaljer vid axlarna och innertyget är i rutigt flanell. Så jäkla tufft. Värsta skogshuggarn.
kolla frilla på honom hahah. Snyggast istan. Dunvästen kostar 249:-
Jag är ute efter en täckjacka till honom, ni vet en ridjacka. Vart inne på ZARA men dem hade bara en marinblå och jag är ute efter en svart. Någon som vet var jag hittar en sån?
En sån till Julia också..cute.
Känner mig extremt lättad, för jag har skickat in min uppsats. Blev 6 sidor. Inte helt nöjd med den men hjärnan tog stopp. Den är iallfall inlämnad!
ooooh var inne och klippte mig idag, eller ja tunnade ut håret och klippte några mm på topparna. Syns knappt men känns. Mitt hår är så himla tjockt och jag såg ut som en svamp, nu är det fixat. Surt att betala 480:- för något som inte syns dock haha.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenni

När Viggo var liten köpte jag hans "hästjacka" på Benetton, tror de har sådana fortfarande.

2011-08-27 @ 07:47:12
Postat av: Mimmi

Sån väst har Milton också! Såå fräck! Om det är en hästjacka du menar så har hm dem i svart o marinblå.



Puss

2011-08-27 @ 14:13:48
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0