Måndagens dagens

För er som är intresserade, blev jag väldigt glad över att kunna ta på mig våriga tygskor från Fred Perry och min snygga jeansklänning som jag köpte i vintras på rean.







Man kan ju verkligen undra vem som har varit och kletat med fettiga och kladdiga fingrar på spegelen. Jag gissar på två små troll vid namn Jamie och Julia.

Får nog ta och putsa av den snarast.

Idag har jag varit på arbetsintervju på ett sommarvik. Det kändes bra när jag gick därifrån och vi håller tummarna på att jag får jubbet. Det är inom hemtjänsten och det är både spännande och nervigt.

Puss


Kommentarer
Postat av: Cicci - Mamma till lilla J

Vad spännande, hoppas du får jobbet! jag lämnade en intresseanmälan i onsdags till hemtjänsten i grannstaden, på fredagn ringde dom mig och bad mig komma kl 13.. kl 13,22 hade jag fått jobbet med start på måndag[imorgon].. :o) kram

2011-04-03 @ 08:33:12
URL: http://ceciliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0