Glad Påsk

..ja idag är det väl skärtorsdagen eller?
Våra små fick klä ut sig idag till påsgubbe/gumma eftersom A glömde bort att meddela mig att dem skulle ha påskfest på förskolan i onsdags haha. Ja ja!
Julia ville inte ha scarfen knuten under hakan så hon fick bli en lite mer hippare påskgumma..
Jamie var så lycklig när han vaknade, han visste att han skulle få vara påskgubbe idag och det hade han sett framemot!
Första gången vi klädde ut Julia till påskgumma..
Hon var väldigt skeptisk!
Jamie skulle fylla 1 första gången han fick vara påskgumma...
titta så liten...Här ser man lite likheter mellan Jamie och Julia tycker jag allt.
Glad påsk alla!!
Hoppas ni äter riktigt gott och njuter av solen och värmen..
Det har jag föressten gjort idag...
...njutit av solen..och bränt mig..
Nu blir det mat!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0