Fin Söndag

Gooood Förmiddag!!
Solen skiner och temperaturen stiger. Julia sover sin lur och när hon vaknar ska vi nog ge oss ut en sväng.
Jag borde plugga men ni vet att jag inte lär göra det förrens ikväll ändå haha.
Igår var vi på 30 års fest hos A´s kusin. Käka god mat och hade Trevligt.
Nästa vecka bjuder på långledigt och myckt plugg för min del samt påskfirande här hemma med min familj och kalas för Jamie samtidigt. Långfredagen kommer A´s sida av familjen och firar Jamie. På söndag fyller han år och då ska vi åka till Folkets Park på förmiddagen för det har han tjatat om sååååå länge!
I veckan måste jag se till att färga håret igen...blir galen på det, detssutom har jag redan utväxt så det måste åtgärdas ;) Nackdelen med att färga håret åt det blonda hållet när man egentligen är mörk från början. Omväxling förnöjer...right?!
Har nog inga roliga bilder att slänga upp för kameran är utan minneskort just nu.
det är den här färgen jag är ute efter. Jag är inte riktigt där än...
Och så önskar jag att håret såg ut så här..och INTE som det ser ut nu...
Måste ta mig till frisören och tunna ut håret lite...jag avskyr verkligen min nuvarande frisyr.
Ja ja...!
Ha en underbar söndag och njut av det fina vädret..det ska vi.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjohej!! Du var ju oxå en flitig liten tös.. :P Jag ska försöka ta mig till gymmet idag igen. Återstår att se om jag kommer iväg. jovisst kan ja slinga håret igen. När, var?? Kram

2011-04-17 @ 13:40:28
URL: http://malinshi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Passa på att fynda ett par helt nya Rayban solglasögon på min bloppis (Samma modell som Kenza precis köpte för 1300 kr. Jag säljer mina för 550 kronor, frakt inräknad!) Först till kvarn. Passa på att köpa sommarens snyggaste solbrillor :) http://beciell.blogg.se/2011/april/saljes-rayban-wayfarer-rb2140-samma-modell.html

2011-04-17 @ 13:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0