Barn (&päron) kalajjs!

IIdag har cvi haft sista kalaste för Jamie i år haha...
Jamie´s kompisar, Elias &Oliver, Milton& Vincent och Kaylee med föräldrar kom och åt tårta och fikade ute i solen. Malin var den enda som fattades då hon jobbade tyvärr!
Sandra och Tilda var också här och njöt av sommarvärmen...ja och av sällskape SÅKLART ;)
Jamie fick jättefina presenter också idag, lika blyg som alltid till en början men i slutet fick han liv igen. När gästerna gick hem lekte vi kvar på gården med grannarna. Leah (lija) och Maja som är i i Jamie och Julias ålder lekte med ballongerna och busade. Leah fyller 3 nästa månad tror jag och Maja är 16 månader. Julia sprang runt och skulle krama Maja hela tiden. Jamie och leah slogs och busade med ballongerna...väldigt trevliga grannar har vi!!
Julia fick ett par jättefina sommarskor som Leah hade haft förra sommarn men som var försmå för henne nu och förstora för Maja. Tack tack säger vi.
Jag gjorde en tårta.
Passionsfrukt och chokladmousse i botten sedan vaniljmousse och jordgubbssylt. Sen grädde smaksatt med vanilj. På med marsipanlock och pudra med florsocker och dekorerat med marsipanrosor. Den var god tyckte man..jag själv äter inte tårta men den såg god ut ;)
Baby Vincent somnade efter käk och gos!
Tildafisen var nöjd och glad!
När alla gästerna hade gått hem och grannarna gått upp gick vi iväg och köpte grillribs och potatissallad, satte igång grillen och käkade grillat för säkert 10 -11 :E gången i år!..aj löööve it!!
Nu sover barn och Man haha..jag borde plugga men kom halvvägs sen fick jag kortslutning. Ska lämnas in imorrn innan 00.00 så jag har ju ett dygn på  mig ;) haha
Imorrn är det alltså back to reality..barnen ska till förskolan, A till jobb och jag har skola sen ska jag till tandläkaren IGEN...det är operation göra iordning munnen. Sura pengar men that´s life.
Puss på ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0