Alone

God kväll!
Barnen är lagda, Julia ligger och snackar högt och Jamie har somnat.
A är med Majjkel och ser MFF. Jag njuter av att ha både dator och tv helt själv haha.
Har varit och fixat ett nytt legitimation idag. Har använt mig av mitt gamla med mitt gamla efternamn så det var vekligen dags att få ett korrekt!! haha.
Jag blev skiiiiiiiitful..alltså verkligen. Mina läppar är hårt sammanbitna för annras visar jag litelite tänder. Håret är uppsatt och därför syns det extra mycket hur snett mitt ansikte är..SAMT mina utåtstående öron. Inte alls smickrande hahah.
Fick med mig lite smått hem från stan idag...visar kanske sen eller imorrn.
Skulle nämligen behöva besöka toaletten nu ;)
Ha en härlig kväll..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0