Vilken j*vla morgon!!

Vaknar i soffan..det är första blääet!!
Vaknar av att Jamie gråter på rummet och väcker Julia.. andra blääet!!
3:e bläet är när jag inser att A har gått på Jobb utan min vetskap och jag blir helt chockad.
4:e bläääet är när jag kommer in på rummet och ser att Jamie har kissat på golvet.

Välkommen fredagmorgon.. kl 06.30 står jag och torkar Kiss. Julia blänger och undrar varför jag inte gett henne välling än och börjar gråta. Jamie gråter för att Julia gråter.

Härligt!!

Jag har satt igång en maskin tvätt och dammsugit med 2 gråtandes barn bredvid mig. Jamie får panik av dammsugaren och jag kunde efter ett tag sätta han i soffan och där satt han  som förstenad. Julia kröp efter mig och gallskrek och resta sig mot mig hundra miljoner ggr och tillslut fick jag bära henne och samtidigt dammsuga. Den lösningen är inte speciellt ball. Därför undviker jag att dammsuga när jag är själv med barnen .. men idag var jag tvungen.
Mamma och Jenni och Love kommer hit...

Gaaah..mitt hem ser förjävligt ut men här är iallafall dammsugat. Så det så!!

Jag tänkte bjuda på lite räkor, pasta, varma baguetter, sparris, ägg och lite grönt. Vad tror ni?..låter det najjs?

 <------ en liten räka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0