Sjukstuga deluxe

Men herregud Jamie har varit förkyld i 2-3 veckor nu och man tror att det ska bli bättre för var dag men nä inte här..han blir sämre och sämre. Inatt var en pers. Han har hostat upp sina lungor hundra ggr om och varit stekhet och vaknat om och om igen. Han har väckt mig typ 3 ggr inatt för att kissa. 

A som hade varit ute med jobb igårkväll var lite lurig när han kom hem så när han somnade ja då SOV han.. benhårt så jag fick springa med Jamie.
Mitt i allt gråt och hostande vaknar Julia en sväng men somnar om igen...

Vis 3.30 är jag HELT slut så jag lägger mig i soffan och kan äntligen somna.
Kl 06.30 går A till jobb..upp kommer en varm och hostig Jamie och kort därpå vaknar Julia.

Hur jag mår?
Jo jag har feber jag med..så jag mår mindre bra.

Ska slänga mig i soffan nu efter jag har gett Jamie något att äta.. han är hungrig.

Det blir ingen kul dag idag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Usch o fy! Krya på er!! Kram :)

2010-09-16 @ 08:15:10
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul - här ska jag titta in igen :)

2010-09-16 @ 10:45:06
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0