Singing in the rain

God morgon...goood moooorgon..hör fåglar sjunga glatt...

Gårdagens överaskning var en middag på restaurang där vi åt varin planka, Mums!
Under middagen försökte jag klura ut om det var något annat också men A var stenlugn och sa ingenting. På honom verkade det nästan som att det bara blev middag och det hade absolut varit jättebra det med.

Men efter vi ätit så gick vi en runda för att slå ihjäl tid har jag nu kommit på.
Sen satte vi oss i bilen och så fick jag ett kuvert med ett kort i. Det var från A´s föräldrar, i kortet låg där två biljettert ill kvällens föreställning på Malmö Opera och Musikteater, Singing in the rain.

Vilken grejj... jag älskar musikaler och hade hört att denna skulle vara riktigt bra.. blev dock lite besviken på första akten. Den var väldigt utdragen och upprepande. Men andra akten var desto roligare, mycket show och musik och dans. Den var väldigt komisk och sånt gillar vi!

Det var en underbar kväll.. och M&M hade haft det rätt så lugnt med Jamie och Julia. Julia hade vaknat en gång bara och somnat om igen så det är ju verkligen kanon.. men shit vad dem små stackarna är förkylda. Usch!!





(bild lånad från Google.se)


Puss 


Kommentarer
Postat av: jenni

Ha, då gissade du rätt, att det skulle bli Singin in the rain:=) Musikaler är alltid kul:=)Puss

2010-09-02 @ 10:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0