Mittemellan

Jag tror att Julia har hamnat i en mittemellan storlek i kläder.
vissa 68:or passar fortf men det är liksom på gränsen. Men vissa 74:or börjar bli försmå och storlek 80 är för stort.

Jag är så fruktansvärt trött på Julias 68/74 kläder. Dem är bebisaktiga och supertråkiga så jag vill ju gärna börja med 80 men det sitter som skit.





Ja ni ser..dem passar ju nästan men tröjan har jag fått vika upp i ärmarna men den är ändå för "bred" för henne. Inte för att den ska sitta supertajt men ändå. Byxorna kasar ner runt midjan och detta är leggings. Dem ska sitta tajtare. Dessutom är dem för långa.

what to do?

Jag vill köpa massa nya fina kläder till henne. Men snart fyller hon år och då hoppas vi på att hon får en massa kläder i present. Leksaker har hon ju gott om här hemma. Hon får önska sig leksaker till Jul istället.

Jag älskar verkligen denna tröjan hon har på sig från Po.p. En färgklick!

Puss


Kommentarer
Postat av: jenni

Den är superfin, synd att den är så bred, för på längden sitter den ju perfa!!!



Love har precis börjat använda sina 74 tröjor från PoP, men jag köper bara 80 nu om jag ska köpa nytt, skillnade n på 74 och 80 är ju bara 2-3 cm, och det växer de ju rätt snabbt.



puss



2010-09-24 @ 15:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0