Lördag

Ikväll kommer M&M hit och underhåller oss,.. imorrn blir det kanske en tripp till fam. Dahlqvist för att ge Oliver sin alldeles försenade 1 års present!!
På måndag är A pappaledig vilket han kommer vara varje måndag i ett par veckor framåt. Så då ska jag passa på att umgås med Mimmi utan kidz.
Jag ska klämma och känna på hennes fina bebismage och längta med henne efter att få snusa bebis igen!!.. hon kommer inte få ha sin bebis ifred..ICKE ;)

Mimmi och jag hoppas på en lillasyster åt Milton... en tjajkompis till Julia liksom.

På tisdag hoppas jag att Barnens faster vill umgås med oss en stund...

Tråkig text så därför får ni en liten bild,,

Skulle ni söka i ordboken efter äkta kärlek så skulle denan bilden utan tvekan dyka upp!



 Puss


Kommentarer
Postat av: MIMMI

Älskling vad jag blir av att läsa att du skriver så fint om mig o bebisen... Du är bäst! Love you! Ses på måndag! När var och vad ska vi göra? PÖSS!

2010-09-04 @ 19:30:04
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0