Goooooodmorning

Idag är det freitag..tjohooo!!

Jag och Julia har precis stigit upp och Jamie sover fortfarande men gissar på att han vaknar väldigt snart.
Igår var M&M här.. micket trevligt.
Jamie var såååå  trotsig igår, han näade ALLT vi sa och lyssnade inte på någon. Han vägrade somna och efter att ha kissat på sig(!!) fick jag nog och la in han i vår sång och stängde dörren efter mig.. han skrek i 2 sek sen deckade han. Han var såååå trött och mitt tålamod hade tagit slut.

Idag är en ny dag och jag försöker verkligen att inte brusa upp när han håller på men vissa ggr går det inte. Men det får man träna på.. jag blir bättre och bättre på att hantera hans utbrott. Usch ja, det är inte lätt med uppfostring.

Idag kommer barnens Faster hit och myser med kidsen. Det blir skojj... Jamie har inte träffat henne sen i somras så it´s about time. Han blir nog skitglad. Julia blir glad för vem det än är som kommer hit haha.

Föressten så har Julia blivit asgrym på att stå själv.. om hon svajjar till så hittar hon balansen igen..

Fredagsmys idag...sen väntar helg. Jamie ska sova hos sin Farmor och farfar i helgen och det längtar han verkligen efter.

Hörs senare.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0