God kväll

Julia is back on track, lägger sig vid 19.00 och somnar själv..pheew. Sömnrubbningar gör mig alldeles hispig..jag blir helt nervös att hon helt plötsligt ska bli ett barn som inte alls somnar själv, inte sover i sin säng eller inte sover hela natten längre. 3 dagar har hon hållt oss vakna kvällar och nätter,,, men nu är hon tillbaka. 2 framtänder har hon nu där uppe..en framtand och en sidotand hahah.. så är det.

A nattar Jamie.. han har somnat själv i sin säng dem kvällarna som Julia inte har somnat förrens väldigt sent..men eftersom han inte somnar helt tyst så vågar vi inte låta han somna där inne själv just nu... han får vänta tills han har lärt sig att vara tyst.. men när han somnat i vår säng så bärs han i sin säng i Julias rum.

Fotboll på tv och jag är inte lyrisk..dock är jag lite mer intresserad när det är Sverige som spelar eller när Mff spelar sina matcher.. men inte mer än då.

Stjärnshipsen och digestive chokladbars och en pepsimax står och väntar på att bli framdukat.. så jag ska väl ta och göra det..men först.. en bortglömd bild


  Dagen då Jamie lärde sig skruva av lock på flaskor och liknande!

Puss


Kommentarer
Postat av: jenni

Skönt att Julia somnar själv nu, men synd om Jamie som precis lärt sig somna själv, jaja aldrig får man vara helt nöjd :=)

2010-09-04 @ 08:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0