Det blev en...

Godmorgon, godmiddag..godkväll!!

Idag startade dagen kl 8.30 men barnen vaknade först vid 7.00 sen mös vi i sängen allihopa till bolibompa!
Därfter klädde vi på oss och begav oss iväg på vagnjakt..
Vi var först på babyringen och hittade en Emmaljunga Ozone city
 Men den fanns bara i denna Royal Blue, Nån Forest, Lime och Sunset. Alltså helt fel färger men annars en riktigt cool och skön vagn. Julia satt jättebra i den..jättesynd.

Efter Babyringen körde vi ut till babyproffsen och hittade en Rosa emmaljunga nitro city som var nersänkt men vi kände nog båda att den faktiskt är lite förstor. Har man haft en bugga så har man. Och dessutom kände jag att rosa inte var rätt färg. Jag ville ha en brun, navy eller svart. Men jag såg en assnygg grå med några fina blommor!!..Gaah... får bli sen när man köper en sulky om nåt år =).

Nä..vidare till babyland och där tillbringade vi nog en timme på att prova vagnar. Tillslut hittade vi den...

Det blidde en...
tadaaaaaa..
 
Det blev alltså en urban jungle 09:a. Brun som ni ser..gaahd jag är svag för bruna färger. Det sa klick.. vi var helt inställda på att vi skulle köpa en emmaljunga men en sådan har jag redan haft så vi avr ju tvugna att testa ett annat märke.
Vi fick ett bra pris eftersom detta var ett utsällnings Ex. Så vi fick en liggedl med på köpet. Den ska ut på blocket om inte Mimmi och Jimmy är intresserade av att köpa den!

 .... eller någon annan för den delen.
Mörkblå (vita fläcken är från kameran). Helt ny. Fin som snus. 1000:- vassegoooda!

Jag är nöjd.. en rosa Brioåkpåse ska köpas och även en bumperbar snarast sen är vi rustade denna vintern.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Fin barn du har :)

jättegullig dotter, man smälter när man ser henne :D

din son är sjukt söt :D

2010-09-12 @ 18:58:30
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Nicolaizara

I really enjoyed my visit. A great site

2011-03-24 @ 12:32:55
URL: http://nicolaizara.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0