Buzzador

Så då är man med i en ny kampanj igen från Buzzador. Denna gången Buzzar både jag och A.
Vi buzzar blöjor från pampers!


Vi testar alltså Pampers Active fit. Denna blöjan ska vara 20% tunnare än de vanliga activefit blöjorna från pampers och jag måste säga att dem är sinnessjukt smala =).

Julia testar dem just nu och ska testa en över natten. Håller tummarna på att hon inte kissar igenom.

Vi är annars Libero användare då jag tycker dem sitter bäst på mina barn. Men pampers har så fina blöjor..dock luktar dem illa.

Men nu testar vi dessa! Någon som vill ha ett provpaket?


hmm..jo men denna verkar vara bra


Om du skulle vilja bli en

och få chansen att prova på något som du är intresserad av, gå då in på HÄR och bli medlem!
Det kostar inget och du behöver inte tacka ja till alla kampanjer.

 Du gärna refarera till mig
JamieJulia.


Puss


Kommentarer
Postat av: linisflinis

ja de är konstigt me pampers aktivefit. de stinker ju, fattar inte de! de andra pampers vi använt luktar inte. min pojk kissar dessutom igenom aktivefit hur tusan ja än försöker knäppa å vilken storlek vi än tar men de värsta är ändå lukten!! förstår inte hur pampers tänkt...

2011-10-12 @ 06:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0