Älskar posten

Hej hej!!
Allt bra?
Idag har vi skickat iväg vår kära lilla Bugaboo, tråkigt men sant. Jag var riktigt nöjd med den men det var en 07:a så den hade några år på nacken. Nu åker lillan i Uj:n och den gillar hon!!
Jag håller fortfarande på att vänja mig vid att ha henne ifrån mig och där finns ju faktiskt en tittlucka men jo det artar sig.

Jag känner mig lite småfebrig. Fryser, svettas.. huvudvärk och halsont.
Har klippt A idag och efter det somnade jag en stund i fotöljen och A gick ner och hämta Jamie. När han kom upp igen hade han med sig posten..
Och idag kom brevbäraren med ett efterlängtat paket..!!


Regnsuiten från Katvig.


Titta jag står föresten själv..ser ni?



Vi är nöjda.. !
Vi var ute på en promenad innan och gick längs vattnet och Julia fick inviga sina skor utomhus. Det är lite klumpitg men snart så vänjer hon nog sig =).

Nu ska vi snart göra kväll här hemma..
Hörs lejjter..

Puss

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sååå ljuvligt sööööt både hon och regnsuiten är!! Gaaah!!!

2010-09-14 @ 19:30:38
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0