1 dag kvar

Hej hej..
Imorrn är ingen vanlig dag för det är ju MIN födelsedag...

Jamies lämning på dagis gick bra idag på tal om något helt annat. Han gick bort till Melissa direkt och så sa vi hejdå lugnt och stilla. Skönt.
Efter lämning gick jag och Julia bort till Ica Maxi och köpte lite frallor och pålägg för kidzens faster Sandra skulle komma på besök.

Sandra kom med magen i vädret som vanligt. Fina magen..10 veckor kvar bara sen får man snusa bebis igen.
Julia visade upp sina skills för Sandra.. hon kröp bort till gåvagnen och resta sig och började gå. Vilken balans hon hade..hon gick och gick och gick och gick.. vi tog på henne läragå skorna från kavat så hon fick vänja sig vid dem..det gick lite sådär men det gick.

Jag fick en jättefin "kavaj" av henne i present..just samma som jag provade igår. FIN!!
Vi babblade en massa och så samlade jag ihop lite saker som Julia vuxit ur och lite sånt som Sandras bebis kunde få.

Julia sover och jag sitter och läser lite bloggar.

Men imorrn, ja imorrn fyller JAG år!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Olaflone

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-04-10 @ 22:40:50
URL: http://olaflone.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0