Torsdag

Godmorgon. Barnen vaknade 7.00 och jag var lagom död när jag steg upp med dem. Sitter och dricker ett glas  Yalla drickyoggi, goooooottt!!!

Jamie har precis gått in i vårt sovrum för att se bolibompa utan störningar från Lillasyster. Julia har jag placerat inne på hennes rum och än så länge är hon kvar men hon tröttnar rätt snabbt.

Julia har blivit väldigt intresserad av saker som händer och pekar på allt hon ser och säger däää. (=vad är det?)
När man frågar var Mamma är så pekar hon på mig och säger dääää.
När vi tittar på något så säger hon titta, dä! oxh pekar. Det är liksom grejjen just nu.
Hon har börjat dansa och är riktigt grym ahah,,, hon härmar det jag gör. Hon smyger alltid på Jamie och brottar ner honom ..det tycker hon är skitkul haha.

Julia säger alltid hej när man kommer in i sovrummet och ska hämta henne och när Pappa kommer hem från jobbet och såfort hon ser Jamie så skriker hon gällt..Heeeeej.

Hon är i en såån rolig ålder nu.. hon har lärt sig nåt nytt varje dag. För några veckor sen klappade hon föressten..hon gjorde det i smyg när ingen såg men så fick vi syn på det och uppmuntrade det..hon klappade hela kvällen men sen dess har hon inte klappat en ENDA gång. hon har heller inte gått några fler steg. Hon har balansen men såfort man släpper henne så sätter hon sig.

Hon tar efter Jamie jättemycket... när han gormar vilket han oftast gör så gör hon detsamma..sen skrattar dem.

Ja det är kul..jag är så glad att dem kom så tätt... dem har verkligen varandra och dem leker verkligen tillsammans. Det är riktigt härligt att se... dem bråkar dock lika ofta..men så är det haha=)

Idag är det föräldrarmöte på förskolan. Vi ska gå rundtur på skolan bl a. Jag och A ska gå dit tillsammans, M&M kommer hit och passar kidsen så länge. Förstår ni hur vuxet det är att gå på föräldrarmöte hahaha...


Jamie är duktig på att tetas med Julia...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0