Städa bort Bebislivet

Godmorgon.

Nu syns det att vi inte längre har en liten bebis i hushållet längre. Skötplatsen är borta och har nu ersatts med ett snyggt tvättavlastningsbord(?). Skitsnyggt.
Julias Bilstol ska ut på blocket då hon börjar bli förstor för den.
Bebiskläder är brtsorterade ur byrån och nerlagda i lådor och eller har bytt ägare. Snart dags att packa ner strl 74 också. Bebisleksakerna är nerpackade. Vi packar ner bebislivet.

Jag känner mig tom. Vi blev ju gravida med Julia när Jamie var 9månader så jag hann aldrig städa bort något bebisliv då det skulle förberedas för ett nytt under tiden Jamie växte och blev stor.

Men jag gläds åt att kidzen växer och blir stora och är friska och glada BARN.
Men snart syns det inte att vi har haft en liten bebis här hemma.

Vi sparar inget från kidzen denna gången. Eftersom framtiden är ett oskrivet blad och vi itne vet ifall det kommer ett framtida syskon så känns det som att det inte finns plats att spara på något. Och om man skulle få en bebis till så lär det dröja iallafall 4-5 år ..
Den som lever få se helt enkelt.
Nu njuter vi av våra två Kids som lever livet och gör oss till världens lyckligaste föräldrar..


Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det måste kännas vemodigt, jag får ångest när jag tänker på att Neo blir äldre.

Samtidigt som det är så himla roligt att se han utvecklas och bli ett barn, och inte längre vara en bebis så ÄR han ju min alldeles egna lilla Bebis =)



Och snart börjar de på dagis också, hualigen..

Kram!

2010-10-24 @ 13:10:29
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Nawwww stackare. Låter jobbigt. Vi har fortfarande inte gjort det ordenligt med kaylees saker och hon börjar bli stor nu... :( Ska se om jag hinner gå igenom hennes kläder nu i veckan och se om där är något i st 80-86. ha de fint. tack för senast. kram

2010-10-24 @ 21:29:35
URL: http://malinshi.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Både bra och dåligt kan jag tänka.. Vemodigt om inte annat

2010-10-24 @ 22:01:32
URL: shttp://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0