Nervöst

Godkväll!!

Har ni haft en härlig helg?
Det har vi... igår var M&M här och förgyllde kvällen. Jamie var i extas som han alltid är när Micke är här. Idag har vi varit en sväng hos A´s Mormor och fikat, supertrevligt. Jamie och Julia var på toppenhumör! efter Gammelmormor åkte vi hem till A´s föräldrar och käkade och Jamie fick busa med Farfar. Julia har busat hon också såklart =).

Nu är det kväll här hemma och barnen sover och jag har precis duschat lääääänge! Nu ska vi duka fram lite kinapuffar och ostbågar och titta på film. Imorrn börjar skolan och jag HATAR att börja i skolan. Det är kul att gå i skolan när man väl har börjat men det är själva grejjen att BÖRJA haha.. första dagen är alltid nervöst. Hoppas på en bra klass och bra lärare. Det tråkiga är att jag inte kommer hinna lära känna mina klasskompisar eftersom jag inte kommer läsa med dem förrens i december kanske. Men ja ..man får knuffa in sig i gruppen när man väl börjar på riktigt.

Nervigt är det iallafall... men det ska väl gå bra. André ska vara hemma med båda barnen själv hela dagen och det är första gången han är ensam med dem så många timmar. Spännande det också =)

Ni får ha en skön kväll..!
Hörs imorrn...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maja

Lycka till imorgon sötnos!! Kommer gå jättebra. Du kan ju vara trevlig om du bara vill :) Ska tänka på dig så kommer det gå som smort. Puss!

2010-10-17 @ 21:45:17
Postat av: Malin

Tjenis!! Det med jordgubbarna låter som en plan. :) Men får kanska vänta till nästa sommar då när jordgubbarna inte är så förbaskat dyra. haha. Ser fram emot fredag. Ska bli spännande och se vad det bjuds på för god mat. Du lyckas alltid. ha de fint. krama

2010-10-17 @ 22:38:31
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0