Mycket

..mycket bilder på Julia för tillfället. Finns lite anledningar till varför.. Jamie vill verkligen inte bli fotad för tillfället. Han springer fort iväg när jag drar fram kameran.
Häromdan köpte jag en jeansklänning till Julia på H&M´, den kostade 129:- MEN man fick 10% på köpet den dagen och resterande pengar hade jag presentkort på. Assååå..vadå billigt!! det är kul att göra bra affärer.

Idag fick hon ha den på sig...

Hon fick också inviga sina snygga strumpbyxor från Po.p och den matchande tröjan också från Po.p.
Världen finaste färgklick!!
Strumpbyxorna är strl 74-80 men dem är sååååå stora så jag fick klä av henne efter en stund igen. Både tröjan och byxorna var för stora.



Finaste Lillasyster.


Nu ikväll har vi varit iväg på föräldrarmöte, fick lite allmän information om vad skolan/förskolan vill uppnå och det lär jätebra alltihop. Det är en grön skola/förskola som Jamie och Julia går på. Den ska även bli en Grön Flagg skola som det heter. Det lät jätteintressant.
Dessutom blev Västra Hamnen skolan utsedd till att servera den godaste skolmaten av 100 skolor i Malmö.

Fick också se en film om barnen och hur dem har det på förskolan när vi inte ser. Ett litet klipp var när Tilde jagade Jamie med någonting varför Jamie skriker åt Neej Tilde! åt henne. Ett, två tre..vänder han sig om och pangar henne..hahaha... sen pangar dem på varandra.



Dags för sängen!

Puss


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh va fin och färggrann hon va!

Ja, och du är också fin såklart :)

2010-10-16 @ 12:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0