Idag för 1 år sen

Bm besök v 39+6

Hej hej!

Kom precis hem från Barnmorskan.. kom dit vid halv 10 tiden och fick lämna ett urinprov direkt..( var såååå kissnödig).. sen fick jag gå och lägga mig en halvtimme innan hon mätte blodtrycket. Jag somnade och vaknade alldeles utvilad haha.

Fick veta att jag hade +3 i urinet och att blodtrycket låg på 155/95..  ajj ajj,,...

Hon ringde förlossningen på en gång och jag fick en tid kl 13.30..men innan dess ska jag inom labbet och ta lite blodprover.

Bebis mådde jättebra och ar superaktiv när vi skulle lyssna på hjärtat haha.. hade också en sjuksköterskestudernade med på mitt möte och hon tyckte att det vardöhäftigt att man kunde se henne så tydligt i magen haha.

Ja jag är förbryllad.. jag försöker få tag på Maja ..hoppas att hon kan hämta Jamie på dagis och ha honom till A slutar jubb.. sen vet vi ju inte vad som kommer hända eller vad dem säger på sjukhuset. Måtte Maja ringa snart så jag vet vem som kan ta Jamie.. eller om A måste hem och ta honom..

Tur är väl att mamma följer med mig idag så jag slipper gå dit själv. Nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan jag ska iväg igen

Håll tummarna för att Lillasyster bestämmer sig för att komma självmant.. vill inte bli igångsatt.

Puss! // 26/10 -09 11.09


 

Hej hej alla,

Nu blir det ett konstigt blogg inlägg och och ni undrar...hmmm.. detta kan inte va Linnéa....

Nä det stämmer för nu sitter pappa André här och skriver.

Nu undrar ännu mer varför??

Jo för att alla vår älskade Linnéa fick tyvärr stanna kvar på BB för observation under natten.

Hennes blodtryck har varit kaos hela dan och dem ville ha kvar henne för att kontrolla att det inte blev värre.

Men för övrigt mår min älskling bra och hon hälsar från sjukhussängen att hon ska göra allt för att lilla bebben ska komma ut snart så ni alla får se vårt lilla underbarn.

Hoppas ni klarar Er med denna lilla uppdatering och nu håller vi alla tummar vi har för att dem ringer i natt och säger att bebis e på väg.

Älsking, du ska veta att Jag & Jamie älskar dig mest i världen och saknar dig så himla mycket! //26/10 -09 20.41





Vilka känslor man får när man tänker tillbaka på den dagen. Jag sov inget den natten på sjukhuset. DCem var inne och mätte mitt blodtryck varje halvtimme och det vägrade ge med sig. Hade sammandragningar hela natten ocskå och nattpersonalen var hoppfulla om att jag skulle sättas igång eller att det själv skulle starta dagen därpå.

Den 27/10- 09 blev jag igångsatt. men mer om det imorrn .. när vi ändå räknar ner. =)

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0