Hejhej Lördag

Fick sovmorgon till 09.00.. vaknade med huvudvärk. Kul.
Käkade god frukost!! sen åkte vi hem till syrran och lämnade välling och åkte vidare till Entré och lämnade en sladd och köpte en foundation till moi.

Nu är vi hemma och Julia sover gott och Jamie och pappa ligger i sängen och tittar på Simpsons.

Idag kommer Majkel hit tror jag.  Tänkte laga fläskfilé gryta och ha pommesduchesspotatis till. Låter gott?

Färgade föressten håret igår... jag vaknade igårmorse och såg mig själv i spegeln och jag såg verkligen ut som ett överkört djur. A köpte en brun färg till sitt hår för ett par månader sen men har inte användt den. Jag tog den och nu är jag mörkare än mörkast.

Ser ut som en blekfis i ansiktet men det är en vanesak hahaha.

Nä denna muttin måste på dass..
Ni får en bild så här på lördageftermiddagen!



Imse vimse spindel... ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0