Goooooodmorning

Vi här hemma steg upp kl 08.20 idag..Ajm löövi´n it.
Har svinigt ont i halsen och Jamie och Julia hostar nåt så förskräckligt. Julia är alldeles hes stackarn.

Idag blir en innedag..söka lite jobb och städa undan lite men framförallt mysa med kidzen. Idag är en riktigt mysdag med tanke på vädret. Ska bli mysigt att sätta sig i soffan med Jamie sen när Julia sover lunch och titta på tv och äta dumlekakor och dricka vatten till det haha.

Tänkte att jag skulle baka lussebullar i helgen. Hahaha... vi drack julmust häromdan och nu är jag så fruktansvärt sugen på lussebullar och då får man baka helt enkelt. Inte alls förtidigt ;)

På söndag blir Jamie 2 år och 6 månader och på Torsdag nästa vecka blir Julia 1 år!!!!

Tittar på Mimmi´s blogg och ser hennes mage växa.. så MYS!! Baby Vincent kommer få ligga i min famn ofta..det kan jag lova ;).

Mimmi om du läser här idag så ska jag ringa dit du vet idag haha...hör av mig sen. Men vi kan väl träffas imorrn iallafall?..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0