Andy´s igen

Idag har vi varit ute hela dagen. Först var vi en sväng hemma hos kidsens faster och kollade in alla henne bebisgrajjår... jag bara älskar sånt. Provkörde hennes vagn och fikade goda bullar. Sen åkte vi till Andy´s. Jamie älskade verkligen att leka där och ville gärna visa Pappa så vi drog dit hela familjen och så kom M&M dit lite senare. Jamie var i extas och jag med hahaha. Vi åkte kanor och hoppade studsmatta och sköt med bollar och klättrade en massa. Helt slut var både Jamie och Julia när vi kom hem.

Julia var övertrött och hade svårt att somna nu ikväll.. jobbigt när man inget kan göra. Men hon fick en flaska med litta välling till och etyt två tre så hade hon somnat. Skönt!

Imorrn är det dags för A att jobba och Jamie ska på dagis så det blir en lugn start på veckan (vår vecka hahah).
Jag MÅSTE verkligen röja här hemma och jag hoppas att Julia kan vara snäll imorrn så jag får gjort en massa. Det behövs.

Tvätt ska tvättas
Tvätt ska läggas in
Leksaker och kläder ska sorteras bort
Grovstädas inne på rummen
Sängkläder ska bytas
Dammsugning och våttorka alla golv
Badrummet måste skuras
Köket måste grovrengöras
And on and on and on....

Får se vad vi hinner.. jag ska vara glad om jag hinner tömma diskmaskinen här hemma haha. Julia är överallt och ingenstans nu för tiden och jag hinner knappt ta bort henne från en farlig plats tills hon är på nästa farliga ställe.









Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0