Ajj Lavv KappAhl

Läste Naddie´s blogg och var tvungen att besöka Kappahls hemsida och hittade riktigt många plagg som jag superdupergärna skriver upp på hennes önskelista. Även om de flesta kläderna är rfån strl 86 så gör ju inte det så mycket. Hon lär ju växa i det.





















Åååååh Ajm Inlöve once again.
Jag skulle behöva vinna på lotto...fatta att mina kids hade varit de mest välklädda kidsen istan då. Mohaha.

Önsksr alltså i storlek 86. Alltid bra att ha framförhållning. Passar döbra till våren.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! skönt att höra att man inte är helt ensam iallafall. Jag håller med dig, det ska inte behöva vara såhär. Jag kommer aldrig visa mig i bikini igen.

2010-10-07 @ 20:17:25
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0