Utvilad

Hjesvejj i lingonskogen. Här sitter jag vaken medan resten av la familia sover.
Varför?
Jo jag deckade i soffan runt 21 tiden. Vaknade av att Julia gnällde vid 05.30. hon fick napp coh gnällde en stund tills hon somnade. Vid 7 vaknade Jamie och Julia och skulle ha välling. Då kunde jag inte somna om.

Men utvilad är jag. Pigg faktiskt. Än så länge ;)

Idag är det lördag..tjoooohej! Så snajjs. Dagen bjuder på storhandling och sen middag hos A´s moster och hennes sambo.
Vi skulle ha handlat igår men A var på sjukan hela eftermiddagen så det hanns inte med. Han har haft ont i naveln ett par dagar så han fick tid på VC och blev skickad till sjukan för att göra ultraljud och troligen har han ett navelbråck. Tror han skulle röntgas i veckan. Stackars liten. Han får inte lyfta tungt och ont har han.

Nä om man skulle ta och gå och duscha kanske?

Ha en bra dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0