Inskolning dag 2

Jamie blev inskickad på sin avdelning..eller ja dem var ute så han avr ute med dem med alldeles för små gummistövlar. hittar inte dem nya vi köpte..GAAH!!.. stackare. Får köpa nya imorrn samt galonbyxor i storlek större. Det är så blött på dagisgården och det är trist att förstöra overallen redan med gegga och skit.

Men ja..vi gick in på sprattelgubben och idag var det 2 pojkar som var inne och skulle leka med Julia.  Det märktes att Julia var obekväm med dem och tydde sig till mig rätt mycket idag. Ena pojken var väldigt smyg"elak" ochs logs och nöp den andra pojken men aldrig Julia. Den andra pojken tog ut sin ilska på Julias hår och ett tag var jag nära på att själv ryta ifrån men Eva-Lena kom och tog hand om det. Fan vad jobbigt det är!! men jag vet att det är så det är och det känns mycket värre för mig än för Julia som inte ens blev ledsen.

10 minuter innan vi skulle gå så kröp Julia bort till Eva-Lena och mös med henne. Det kändes bra. Hon känner sig trygg där och det sa Eva-Lena också att det var ett väldigt bra tecken.
Imorrn ska vi vinka Hejdå. Får se hur det blir.

Jamie går hela dagen idag... fram till 15.00. Imorrn är det maskerad på förskolan och Jamie vill vara en stjärna?! haha. Han ska vara på sin avdelning när jag är med Julia sen följer han med hem vid 11 tiden. DÅ är Halloweenfesten slut. Perfekt.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0