Snabb visit

Sandra och Tilda kom förbi och hälsade på lite snabbt innan dem skulle vidare hem till Farmor/Mormor/Mamma/svärmor/Agnes/Agneta.. haha. Kärt barn har många namn.

Julia är helt fascinerad av lilla Tilda som idag bara låg och sov i bilstolen.


Tilda må vara en kopia av sin far men hon får utan tvekan mamma Sandras röda hår!
Och jag själv tycker att Tilda har Sandras ögon..sådetså! =) näsan disskuterar vi inte..men Julia har en liknande och då förstår ni kanske vems näsor dem har fått ;)

Sötnötar.

imorrn är det Nyår..jag sitter och filar på mitt "året som gått". Det kommer upp såfort jag är klar.

Puss


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Oj vad kul, det är nog första gången jag hör att hon har någon efter mig haha :D

2010-12-30 @ 18:13:47
URL: http://madeleines.se
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

något efter mig ska det föstås stå :)

2010-12-30 @ 18:13:57
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0