Skittvättmaskin

Vår tvättmaskin har lagt av. Kul?!?!...nä.
Vi har 2 ikeapåsar fyllda med tvätt som behöver tvättas. Jag får helt enkelt gå ner och se om det finns någon ledig tid. Bläää

Det är en sån befrielse att tvätta uppe i sin lägenhet.
Slipppa konka ner tvätt i tvättstugan och stå där nere helt ensam länge länge. eftersom jag är supernoga med att dra alla sömmar på käderna helt rätt och rakt..(detta gäller också strumpor och underkläder) inna jag hänger upp det eller kastar in i torktumlaren så tar det rätt lång tid att pula med tvätten.

Men men...dagens i-landsproblem.

Dessutom ligger Telia´s jävla boxar nere...det är nån updatering som ska fixas och vi får inte riktigt till det och kön till telia är aslång just nu så jag antar att det inte bara är vi som har problem haha.
Fan det är ju onsdag idag..Greys anatomy säsongavslutning dessutom. Gaaah!!!

Puss så länge 

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är välkommen hem till oss och tvätta om du vill!!! =) Har ju helt nya maskiner. Du kan ju passa på att ta våra kläder med då. ;)

2010-12-09 @ 17:47:17
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0