Skitdåliga bilder

Vi har sämsta kameran tydligen!
Ja sen beror det väl på vem som fotar också. I detta fallet var det mest A som fotade.. alltså imorse.

Se själva...


Men först...kusinerna som lussade för Farmor/Mormor och Farfar/Morfar i söndags när Farmor hade kalas.


Julia håller händerna i kors...


Handen i munnen på pepparkaksgubben...


Julia klappar händerna.


När vi kom hem..svidade Julia om till Tomtenissedräkten.

Har ni haft en bra Lucia?
Vi har varken ätit lussebullar eller druckit julmust och DET är en skam.
Barnen har iallafall ätit pepparkakor =)

Jamie och A har klätt granen. Den är SKITFUL om man får vara så extremt ärlig. Men den får vara så. Jag är så emot att ha den upp i år eftersom Julia inte är kapabel till att låta den vara och jag vet att jag kommer dö av utmattning innan Jul. Jag kommer få ta bort Julia minst 100 ggr om dagen. Men den får stå framme tills den välter (vilket den mycket troligt kommer göra med en Julia i detta hem) sn packar jag ner den!!!

Jamie, Julia och A sover. Jag är så sjuuuuukligt sugen på lussekatt och julmust. Fasiken!

Snart börjar Hollywoodfruar och jag ska bänka mig i soffan.
Ha en underbar kväll.

Puss


Kommentarer
Postat av: jenni

Hade du varit på Viggos lucia hade det blivit både grillad korv, lussekatt och pepparkakor, varm choklad;-) Men det var ruskigt kallt ute!!! Puss



Söta lusseungar, men kan hålla med om att bilderna inte var av superkvalité hehe, nästa gång får du hålla i kameran!!!

2010-12-13 @ 21:55:53
Postat av: Anonym

Hade du varit på Viggos lucia hade det blivit både grillad korv, lussekatt och pepparkakor, varm choklad;-) Men det var ruskigt kallt ute!!! Puss



Söta lusseungar, men kan hålla med om att bilderna inte var av superkvalité hehe, nästa gång får du hålla i kameran!!!

2010-12-13 @ 21:56:58
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-15 @ 02:22:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0