Lovely Friday

Hej hej!

Idag är en bra fredag.
Barnen väckte mig 08.40 så det var bara upp och klä iordning oss men först fick dem dela på en lussekatt som jag hade bakat igårkväll. Sen for vi iväg till dagis.
Runt 10 tiden kom Mimmi och hämtade upp moi och så åkte jag med henne till Barnmorskan. Jag fick höra Baby Vincents hjärtljud och det var så himla mysigt. Det är ett år sen jag var hos min BM och lyssnade på hjärtljuden. fan vad tiden går snabbt.

När Bm besöket var klart åkte vi vidare in till stan och käkade lunch på MANDO. Vi åt grillad ryggbiff med pommes och Bea. GOTT!!
Sen strosa vi istan och Mimmi provade 1 miljon klänningar. Många fina men hon köpte 1  hahaha. Hon köpte också finfina puttinuttiga babykläder till Vincent.

Jag köpte ett par träningsbralls till mig på H&M och ett par strumpbyxor till Julia från Lundmyr of Sweden.
 (bild lånad från här)
Dessa fast det står älskling på rumpan och under fötterna.

Dessa strumpbyxorna passar ju en jättesöt klänning på H&M. En guldig kläning med hellokitty på ..låter riktigt tacky men den är jättesöt. Så den MÅSTE jag få tag på!!!..om någon hittar den i strl 80 eller 86. Vill denna personen då köpa den åt mig sålänge?

Tack för idag Mimmi!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack själv honey boo!! Denna dagen har varit underbar, and its all because of YOU!! Loving you! Puss

2010-12-03 @ 16:49:47
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/
Postat av: jenni

De hade den på rea på hemsidan häromdagen då jag var inne och beställde, kolla om den finns kvar ;-)

2010-12-03 @ 18:49:27
Postat av: jenni

Ha det var ingen dålig frukost mina syskonbarn fick idag, varsen halv lussekatt!!!! Puss!!

2010-12-03 @ 18:51:16
Postat av: jenni

Var slut på rean, jag kollade, kan ju finnas i butik ;-) Puss

2010-12-03 @ 20:34:49
Postat av: Nea

Jenni: Ja jag såg också den på H&M sidan i förrgår men igår var den slut. Såg den i butik idag men inte på rea och inte i hennes storlek. Men nu får jag se om jag hittar den.



Ja dem fick välling också. joo Jamie käkade en yoggi med. Dock inte Julia. =)



2010-12-03 @ 21:38:49
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/
Postat av: Jenni

Ja men va bra att de fick välling oxå haha;-)

2010-12-03 @ 22:28:52
Postat av: Nea

Ja, dem äter ingen annan frukost på morgonen. Iom dem äter vällingen så sent.

2010-12-04 @ 10:08:42
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/
Postat av: Jenni

Love dricker välling som ett mål, så han äter inte heller frukost.

2010-12-04 @ 10:30:18
Postat av: Emmeli

åh så söta strumpbyxor... jag dör! var hittade du dom? =)

2010-12-05 @ 07:30:26
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: Nea

Strumpbyxorna köpte jag på Hansa Baby. Ååååh jag älskar den affären. Skulle gärna ha köpt allt där inne. Men visst är dem söta?! kunde inte motstå dem såklart.

2010-12-05 @ 22:47:15
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0