Lillördag

Godmorgon Onsdag!

Idag mår jag betydligt bättre, dock är halsen fortfarande riktigt risig och näsan den rinner. Men jag kan stå på benen och känner mig aningen pigg. Julia dock har nog fått min"sjuka". När jag tog upp henne imorse hade hon snor i heeela håret och näsan var så täppt men rinnig samtidigt. Kunde plocka kråkor i evigheter typ. Hon hostar och nyser och ögonen rinner.

Ingen feber som tur är!!

Idag är A tillbaks på jobb, jag hade inte klarat av barnen om inte han hade varit hemma eftersom jag har sovit i 2 dagar typ. Men jag saknar honom ...;) höhö.

Jag ska ringa lite tråkiga vuxensamtal om en stund och sen blir det frukost. Dagen bjuder inte på något speciellt men jag tror att Po.p paketet kommer idag så då får vi ge oss iväg och hämta det. Kan vi nog behöva sen.


(ja såhär ser jag tydligen ut, inte snyggt!)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0