Lego By Nea

Idag har jag och Julia byggt lego medan Jamie sov. Jag byggde och Julia förstörde!
Men jag hann fota mitt "fina" zoo innan jätten överlade hela parken.


På vårat Zoo bodde Giraffen Arne, Isbjörnen Rolf, Elafanten Elsa, Tigern Randy och Lejonhonan Iris


Randy the tajger ska inte stå här, Mamma!


Inte Iris, Lejoninnan heller faktiskt.


Inte måste vi väl stänga in djuren väl?


Nu börjar det ju likna något juue...


...Booooooring, jag tar Elsa och drar!



Nu på kvällen skulle A bygga ett Zoo med Jamie..och visst det var väldigt bra påhitt med trädet..men mitt vann överlägset ;)


Puss


Kommentarer
Postat av: Josefine

Kul med lego!

2010-12-30 @ 09:50:03
Postat av: Maja

Haha vem har döpt djuren? :) Vad fint ni bygger! Ha en skön kväll.. Puss

2010-12-30 @ 17:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0