Julpyssel

När jag hämtade kidzen på dagis idag så var där massa mor och farföräldrar samt andra föräldrar inne på Jamie´s avdelning. Va fan har jag missat liksom. Det var tydligen idag dem hade öppethus och man fick julpyssla och fika. SÅ vi blev kvar på Trumpeten till 16.30. Supermysigt. Synd att A missade det.

Pratade mycket och länge med hans pedagoger och det var jättetrevligt. Vi målade julkort och julia käkade färg och pepparkakor i mängder.

Jamie var så stolt när han sprang runt och visade mig runt på avdelningen ordentligt och tyckte det var häftigt att jag satt och fikade med honom vid HANS matbord på HANS dagis. Han ville såklart inte gå hem.
Men det löste sig fint och väl hemma gjorde jag fiskpinnar och potatismos. Ingen ville ha ahahah. Julia var sååååå trött och somnade kl 18.00. Jamie är på god väg han med att somna.


Innan läggdags var det tid att öpnna kalendern ju. Jamie äter hela sin bit och nästan hela Julia´s. Julia får en liten hörna sen är hon nöjd.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0