Gooood Morgon!!

Här sitter jag i bara byxor och Bh. Tröjan hänger på tork haha.
Julia springer runt och med jamie´s stol och Jamie tittar på Bolibompa. Vi ska strax borsta tänderna och sen är det dagis som gäller.

Idag ska jag intervjuas av ett par tjejer som skriver ett skolarbete om föräldrar som bloggar. Klart man ställer upp. Senare i eftermiddag ska jag på ett förhoppnigsvis ganska så kort möte för annars hinner jag inte hem och hämta kidzen i tid men det löser sig.

A har inventering på jobb fr om idag och veckan ut. Det betyder att jag har kvällar och läggningar själv och även fast jag klarar det så är man så himla bekväm med att man är 2!

Barnens middag ikväll kommer att bestå utav fiskpinnar och potatismos! det har dem aldrig ätit...iallafall inte här hemma.


hahah, denna bilden är så klockren! Jamie brukar gå runt med Julia såhär och det är så svajjigt och livsfarligt men Julia älskar det!!! ibland går det fint och ibland faller dem omkull men kul har dem iallafall.

Vi hörs senare vänner!

Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha vilken söt bild! Jag saknar ju dom små liven!

Vi får bestämma en dejt snart..

Ha en bra kväll! Pusspussssssssssss

2010-12-15 @ 17:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0