Gaaaaaah!!

Idag är verkligen inte min dag!!
Den ska ju egentligen vara det eftersom vi har fått okej på att flytta och jag har haft Mimmi och milton här hela dagen men det är något som gnager i min hjärna och jag IKKE komma på vad det är!.. jag är ledsen över något tror jag eller så är jag irriterad över något. Har ångest över något.... jadajadajada.

Skulle behöva ta mig till gymmet och springa av mig det. Eller ut i snön och springa längs havet. Tror jag behöver det. Om jag bara hade vetat vad som stör mig så jag hade kunna göra något åt det... hatar att känna så här.

SKit i det nu!

Snart kommer A med mat. Tjohhejj...!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men gumman... Varför har du inte sagt ngt till mig om det idag? Det är ju det vänner är till för!! Att finnas där, både i ljusa o mörka stunder... Puss

2010-12-22 @ 19:19:14
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0