Tävlar för att vinna!!

 
Jag tävlar om ett set med åkpåse, mössa och vantar från Elodie Details hos Matilda. Tävla här du också!


För att tävla gör du så här: 
 
-Skriv en kommentar att du är med och och tävlar och till vem du vill ha detta fina set till. Kanske har du ett barn som du vill vinna detta åt, en systerdotter eller en liten på G?
 
Alternativa extralotter:
 
- Har du blogg eller facebook? Kopiera bilden & tävlingstexten, publicera detta och se till så att alla länkar fungerar.
 
- Har du instagram? Dela då denna bild (alt ta tävlingsbilden på min ig under MatildaMilano). Följ @elodiedetails och tagga #tävling @matildamilano. 
 
[tävlingen pågår parallellt på instagram så att alla får en chans att delta)
 
Tävlingen avslutas den 29:e september kl 22.00 
 
Tack till www.elodiedetails.se för sponsringen och LYCKA TILL NU!

Kommentarer
Postat av: Magdalena - mamma till Lukas

Jag beställde en på www.iob-butiken.se med kod: barnnet 20% rabatt så jag fick åkpåsen för 952:- fraktfritt 😃
Annars såg jag den på Babyringen idag 😉
Kram

2013-09-16 @ 22:32:31
Postat av: Madeleines.se - Fotoglad Tvåbarnsmamma

Ja jag funderar också på att skriva Lion, eller Hans Lion, men vad skrev du med? Svart penna känns så hårt och de andra syns ju inte riktigt :/

Kram!

2013-09-25 @ 21:36:29
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0