Lite Instagrambilder!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blir glest mellan inläggen tyvärr.
Jag uppdaterar mycket på instagram men jag vill ändå inte släppa bloggen då jag gärna vill dokumentera i text ibland. Vill ägna mer tid till bloggen..ska försöka bättra mig.
 
Jag har precis lämnat in mitt första matte test. Pluggar matte B på distans. Får se hur det går ahhaha.
A är iväg och spelar hockey och barnen sover sen ett par timmar tillbaka. Jag tänkte faktiskt också gå och lägga mig. Är riktigt trött idag.
 
Hoppas allt är bra med er!
Tänkte skriva ett inlägg om barnens höst och vinter garderob om ni är intresserade. kanske någon som finner lite inspo?
 
Puss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Zandra

Söta bilder!
Jag pluggar också matte B :) lycka till!

Svar: Detsamma!
Linnéa

2013-09-03 @ 07:42:05
URL: http://zandratuttanandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0