En Tisdag

Natten var allt annat än bra haha. Lion vaknade runt 01.00 tror jag A sa och fick redan då komma till vår säng. Jag sover som en kratta när han ligger mellan oss. Han kryper liksom upp i min armhåla. Han har sökt bröstet 3 gånger och suttat. Jag ammar liksom halvt sovandes men sömnen störs ju enormt. Dessutom låter han när han bökar. Är det inte bröstet han ska åt så är det nappen. Vet inte hur många gånger jag har stoppat in den i munnen på honom inatt.... imorse var jag allt annat än pigg. Vaknade däremot 7.30. Helt ok.
 
Jamie och Julia är helt fantastiska på morgnarna! det bara måste dom få beröm för. När J å J vaknar så bäddar dem ner sig i soffan och tittar på barnprogram tills jag stiger upp. När dem hör att Lion är vaken så kommer dem in och säger godmorgon och frågar efter frukost haha.
 
Sen jag vaknade har jag hunnit tvätta 4 maskiner tvätt och hängt flera kilo tvätt samt lagt in hur mycket ren tvätt som helst!! Tror ajg tvättade lika mycket igår och ungefär likamycket kvar att tvätta!! 
 
Lion hade svårt att somna efter frukost så jag packade på barnen lite kläder och så gick vi till affären och handlade lite och postade paket. Sen kom Barnens Mormor och minsta kusinen Klara på besök. Mormor fixade lunch och sen gick vi en runda i Limhamn och åt mjukglass. 
 
När dom åkte hem gick vi hem och spelade kortspel och försökte söva en övertrött Lion. Såg i hans mun att det var lite svullet i tandköttet där nere..kanske är tänder nu? haha vi får se. Nu sover Lion och barnen leker på sitt rum och jag passar på att ta igen mig lite på soffan =).
 
 
Barnens nya favoritspel är kortleken med Alfons. Ett lätt och roligt spel för barnen och som jag faktiskt tål att spela tillsammans med dem utan att tappa tålamodet hahaha. 
 
Nu väntar vi på Pappa A. Sen blir det tacotisdag med allt som hör till. Det blev en riktigt bra Tisdag med andra ord.
 
Puss!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0