Det var inte igår...

Godkväll!!
 
Undrar om det är något som fortfarande tittar in här. 
Jag har tänkt skriva en himla massa gånger men så har det känts så dumt att gå in och skirva ett menlöst inlägg och sen ha bloggtorka ett par veckor till. 
 
Nu var jag ändå tvungen att gå in och skriva något litet så ni inte tror jag dött haha. Har ju inte inte avslutat bloggen så att säga.
 
Lion blir 7 månader idag och det är helt stört vad tiden går. Det är väldigt sorgligt att jag inte uppdaterat hans framfart här inne som jag gjorde Jamie och Julias första år. Det går ju knappast attvrida tillbaka klockan...kanske lite därför jag tappat blogglusten också, eftersom jag missat skriva om så mycket?
 
 
Iallafall... 7 månader! 
En riktigt liten myskille är han. Mammas pojke. Han ammar fortfarande!! herregud..jag skulle ju bara amma 3 månader sen 6 månader och vi håller på än! han älskar det och jag skulle vilja sluta men det är väldans mysigt att ha den stunden mitt i allt stirr. Han äter dock gröt på morgonen och ÄLSKAR det! en hel burk mat slinker oftast ner till lunch eller kvällsmat. Vällingen hatar han!! och har därmed också slutat ta flaskan..SUCK!! hade han bara tagit flaska med välling eller ersättning så hade jag slutat amma.
 
Jamie och Julia är inne i värsta hormonkriget hahaha..
Jag skrattar för det mesta men shit vad jag inte längtar till tonåren!
 
Ska fundera lite till om jag ska börja ta upp bloggandet igen...känns som att vi har mycket nu innan jul..men jaaa... vi ser!!
 
Puss på er
 
 

Kommentarer
Postat av: Sussi

UNDERBARA barn du har! Och ja, här kikar jag in ibland för att se om det hänt något nytt ;)

2013-11-26 @ 21:35:04
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: Tess

vafanken, äntligen. Har varit här inne varje dag (skämtar inte), för att se om du skrivit nått! Puss på dig

2013-11-27 @ 20:27:25
URL: http://nattstad.se/tebbie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0