Tisdag

God morgon!
Har sovit flera timmar i sträck inatt. Mycket tacksam för det. Barnen är lämnade på förskolan ett par timmar bara. Dem hämtas tidigt idag för Jamie ska till tandläkaren. Jag har lite fix och pill att göra här hemma.
 
Helgen bjöd bland annat på trevligt sällskap i lördags av A´s arbetskompis och hans fina sambo som dessutom väntar sitt första barn. Hur kan man bli sugen på en bebismage såfort man ser någon annan ha en?! galet skrämmande.
 
Söndagen fick man en liten sovmorgon och en massa fina presenter. Stort plus att ha 3 barn för många presenter blir det höhö. Sen fick vi finbesök av A´s Faster och Kusin m pojkvän. Dem skulle hälsa på Lion. Det blev go fika och Lion fick sååååå fina kläder!! 
 
Därefter åkte vi hem till mina föräldrar och firade min mamma!
På kvällen hyrde barnen två filmer och jag och A hyrde en och så blev det såklart hemmakvällgottis.
 
Igår var barnen lediga från förskolan då dem hade stängt. Vi lekte på lekplatsen och åt glass och njöt av dagen. Jag var trött som en åsna efter typ noll sömn. Men vi klarade dagen ut och sen kom A hem och lagade middag.
 
Nu la Lion världens bajsblöja hörde jag hahah... plikten kallar!
 
Sårry för tråkiga inlägg. Återkommer med dop planering och annat skojj.
 
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0