Namnbyte

Vi har haft svårt att namnge Lillebror. Till sist bestämde vi oss för Jack. Jag har varit helsåld på namnet och har med tiden insett att han inte alls passar till det namnet. När vi häromdagen satt och skrev inbjudningar till Dopet så var det verkligen dags att tänka om.
 
Vi har nu valt att ge honom namnet Lion (Lijon. och inte Lajon eller Leon eller León eller Lión)
När vi tittar på honom så känns det så självklart. Vi hade först gett honom det namnet i andra namn men nu byter vi namn på Jack och Lion.
 
Hans fullständiga namn är nu Lion Jack Henry. Lion som tilltalsnamn och nu känns det rätt i hjärtat.
 
 
Eller vad säger ni?
 
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättefint namn! Tycker ni kan vara nöjda med det beslutet. :)

Tror jag såg dig på Willys i fredags förresten?

Svar: Tack! det känns helrätt nu. =)Åååh nejj, det gjorde du säkert, jag brukar hänga på Willys hahah. När folk jag inte känner har sett mig någonstans så brukar det oftast vara när jag är som sunkigast haha så du får ursäkta!
Linnéa

2013-05-27 @ 20:58:25
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Denise - Mamma till Noah!

Jättefint namn! =)

Svar: tack! =)
Linnéa

2013-06-24 @ 11:55:13
URL: http://danajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0