I bubblan

Lever i den där bebisbubblan så det är därför det är så tyst här inne för tillfället!
 
A är fortf pappaledig och kommer vara det denna veckan och halva nästa så vi försöker njuta av den lediga tiden tillsammans så mycket vi bara kan.
 
Idag har vi varit med Jamie på 5 års kontroll på BVC. Han fick sin spruta och var jätteduktig och mäkta stolt över sin prestation haha. Han fick rita gubbar, klippa cirklar, räkna fingrar, hoppa på ett ben och stå på ett ben i 10 sekunder.
Han mätte 107 cm och väger 17,3 kg. Han följer sin kurva exakt på sin linje utan att avvika en mm. Han ligger en kurva under den "normala" vilket den alltid har gjort. Det är ingen stor kille vi har ..han är alldeles lagom.
 
A släppte av mig och Jack på Espresso hous efter bvc. Jag skulle träffa Mimmi och Tilma för lite fika. Så soft att kunna sitta på uteserveringen och bara prata strunt. Jack fick superfina kläder av Mimmi!
 
Lite senare släppte A av Jamie hos mig för han skulle iväg och spela lite golf. Han passar på när han är Pappaledig, med all rätt. Det förtjänar han.
Dagen avslutades med grill som vanligt och nu sover alla 3 barnen varav en med världens bula i pannan. Julia ja! lilla fia trillade ner från pallen inne på toaletten och slog huvudet i toastolen... snacka om otur!
 
Nu kom A hem med lite kvällsfika åt oss.
Ha en fin kväll.
I´ll be back!
 
Jamie igår på golfbanan. Lektion 2. =)
 
 
Lille Jack... tänk att han redan funnits hos oss i 10 dagar!! 
Han älskar sin vagn. Och jag är helt inlöve i mina vimplar haha.
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Men åh, jag har ju missat att lille Jack är här ❤

Jag la ju till dig på instagram men så helt plötsligt var du borta, måste in nu och lägga till dig igen så du får ignorera om det var du som tog bort mig avsiktligt ;)

Kramar!

Svar: Hahaha jag lovar att jag inte har tagit bort dig, inte självmant iallafall ;)
Kram
Linnéa

2013-05-07 @ 10:03:13
URL: http://Mariafabulouslife.blogspot.se
Postat av: Amanda

Så underbara bilder!:-)

2013-05-07 @ 13:00:48
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Stina

Hur går allt där hemma? Nätterna? Julia som kommer in? Störs hon? Störs Jack? Berääääätttta

2013-05-07 @ 22:18:11
URL: http://stinolino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0