Vimplar!!

När jag steg upp imorse efter en helt okej natt med tillräckligt mycket sömn var jag riktigt taggad på att prova på det där med att sy. Jag har inte sytt något sen syslöjden i högstadiet så det kunde ha blivit precis hur som helst.
 
Jag började sy de stora vimplarna. Ritade ut ett mönster som jag tyckte passade storleksmässigt och sen klippte jag ut tyget. Trädde maskinen och konstigt nog kom jag ihåg hur man gjorde! Jag har lånat svärmors symaskin så jag var ju livrädd för att förstöra något =) Men det gick bra och så började jag sy..Skitroligt!! sen att reslutatet blev urbra är ju bara så kul..
 
När jag sytt en stor vimpel klar så sydde jag en liten till barnvagnen. Ska bara köpa plastringar så man kan fästa dem i vagnen. Sen sydde jag en stor vimpel till fast kortare att ha inne vid lilla bebissängen..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ska ta bilder med kameran sen när dem är uppsatta på väggen och när den lilla är helt klar!
 
Mycket nöjd är jag iallafall!
 
Nu ska jag snart kila iväg och hämta kidsen på förskolan. A ska ha personalmöte.
 
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Maria - Fabulous Life

Men åh vad du är duktig! Blev ju jättefint!

Svar: Tack! jag är lika förvånad haha. =)
Linnéa

2013-03-15 @ 14:12:06
URL: http://Mariafabulouslife.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0