Likheter och olikheter

 
Lion 1 månade..nästan 2.
Jamie 1 månad.. nästan 2.
 
Julia 1 månad. nästan 2.
 
Jag tycker nog att Lion är mest lik Julia men jag kan absolut se många likheter från när Jamie var bebis.
Annars tycker jag barnen är rätt olika varandra. Jamie föddes med svart hår som precis täckte huvudet. Det försvann inom ett par månader och helt plötsligt blev han blond.
 
Julia föddes med en svart kalufs som heter duga och är idag fort väldigt mörk. I både hud och ögonbryn, ögonfransar och hår. Lion föddes med ljus, ljus brunt hår med mycket röda pigment i. Ljusa ögonbryn och fransar och ljus hy. Antingen blir han rödhårig eller också ljus som jamie,.. spännande.
 
Sen tycker nog de flesta att Jamie är slående lik mig och Julia och Lion är kopior av sin far. Vad tycker ni?
Jag kan hålla med om att Julia och Lion är pappa upp i dagen men jag ser inte hur Jamie är lik mig. TUr att någon i familjen fått ärva mina snygga anlag haha.,
 
Puss
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag tror nog Lion blir lik dig! Annars stämmer din utvärdering bara fint! :)

2013-06-20 @ 13:42:27
Postat av: Moster

Haha sötfisar! Tänk ändå att tre syskon kan se så olika ut i samma ålder. Du har verkligen fått en av varje, speciellt vad gäller håret;-) Jag har så svårt att minnas Jamie när han var liten, minns inte honom som så "skallig" Men man ser tydliga drag från båda syskonen på Lillfisentycker jag. Pussa Mosters Gullungar!!

2013-06-20 @ 18:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0