Efterkontroll hos Barnmorskan

Idag var det dags för efterkontrollen hos min underbara barnmorska. Jag hade med mig två superfina tavlor som min syster målat. Dessa skulle få pryda hennes vägg inne på hennes mottagningsrum. Hon blev jätteglad!!
 
Såfort jag och Lion steg in på rummet sträckte hon armarna efter honom och höllt sen i honom hela tiden vi var där. Hon vart förälskad i vår lilla Lion precis som vi är. Vi pratade igenom min graviditet och förlossningen och kunde konstatera att allt slit och ont helt klart var värt det. Haha.
Sen var det undersökning...ååh jag som trodde jag skulle slippa haha. Hon kände och klämde och sa att det inte märks att jag fött 3 barn. Pheeew! Knipet var bra men kan bli ännu bättre...träna träna träna. Det är inte bara till att föda barn..nä sen ska man knipa sig tajt för att undvika att kissa på sig i tid och otid. Usch..
 
Vi satt sen och pratade om allt och inget och kom fram till att vi verkligen kommer sakna varandra! hon tycker vi ska ha fler barn.. iallfall en till och då var det givet att det var till henne jag skulle gå.
 
Vi tog mitt blodtryck också men det var fortf högt så jag måste fortsätta med medicinen tills nästa gång vi ses. Slutet på Augusti med andra ord. Suck!
 
När vi var klara, promenerade jag och Lion bort till Emporia. Där mötte A upp oss för lite presenthandling. Vidare hem för att plocka hem vår fina svarta pärla. jo nämligen Bugaboo cameleon 3 all black. Majj gahd så snygg den är. Måste bara vänja mig vid att handtaget är så högt. Donkeys handtag är helt perfekt för lilla mig. Men det är en vanesak helt enkelt.
Lion sover äntligen efter lite gnäll. Han tycker värmen är jobbig. Vi fick ge honom lite ersättning för att bli mätt defssutom. Tror jag druckit alldeles för dåligt ..han ligger nu helt deckad i donkeyn i bara blöjan..
 
Jamie och Julia sover hos farmor och farfar. Mys!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Himla fin vagn (men det visste du ju redan att jag tycker :))! Och bebis såklart!

Svar: Jag hade ju såklart dig i baktanken hela tiden när jag noga valde ut vagnen..;)
Linnéa

2013-07-09 @ 09:58:14
Postat av: Kajsa

Självklart hehe :)

2013-07-10 @ 19:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0