Dop för Lion

Såååå..
Nu har A´s semester börjat och solen lyser och vi bara njuter av sommarvärmen. Vem behöver en utlandssemester när temperaturen säger 30 grader och inte ett endaste moln på himlen.
 
I lördags var det dax för dopet för Lion och såklart Andrés 30 årsdag.
Jag tänkte att jag lägger ut bilder och skriver allt eftersom...
 
Vi startade morgonen med att jag och Lion fick väcka Jamie och Julia. Duka fram en liten prinsessbakelse och tända ett ljus och sjunga för A! Han fick present och en stund senare ringer A´s föräldrar på dörren och överasskar honom med frukost och presenter!
 
 
 
Min underbara Julia! hon är något av det sötaste som finns =)
Hon och Jamie matchade varandra såklart i kläder från ebbe. och converse skor.
 
 
 
 
Lions Gudföräldrar skötte sig galant. Det var en grymt varm dag och mycket nerver..
 
Den här bilden är så galet fin..synd bara att den blev suddig! men charmig ändå.
 
Lion sa inte ett ljud under hela ceremonin och tyckte nog det var galet skönt med lite vatten i håret. Synd frillan sabbades bara haha,..
 
Min underbara lillebror hade skrivit en låt till Lion och valde i sista sekund att spela upp den i kyrkan. Tror ni jag grät? åååh den var såå fin!!!
 
MIN familj! wow har jag förtjänat detta?!
 
 
Hela gudfamiljen haha. skulle haft med Jamie och Julias gudföräldrar också.. vilken familj vi är!!
 
 
 
 
 
 
 
Hann inte fota gottebordet..;)
 
Dagen blev precis som vi tänkt oss om inte bättre! Lion sov under hela dopfesten men tackar nu så här i efterhand för alla fina presenter!!
 
 
 
Och mycket mycket mer!!
 
Har redan hunnit använda Lexington presentkortet Malin...
 
Puss!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Herregud vilka fina bilder på er alla, och korten på Jamie och Julia är helt ljuvliga :)

2013-07-24 @ 22:28:37
URL: http://comse.blogg.se/pluttisen
Postat av: Sussi

Åh så FINA ni alla är! <3

2013-07-24 @ 23:23:20
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: Stina

Verkligen en fin familj! Och jag håller med Julia är bara för söt!

2013-07-28 @ 22:36:36
URL: http://stinolino.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0