Bugaboo Donkey, Bugaboo all black

För er som inte vet så har vår fina Joolz Day vagn fått nya ägare. Jag älskade vagnen men vi klickade inte helt. Vagnen i sig hade allt jag behövde men känns det inte rätt så gör det inte det. Jag kände mig så lite när jag gick med vagnen. Jag behöver något mindre.
 
Vagnen försvann och helt plötsligt stod vi utan vagn och jag visste inte längre vad jag ville ha för vagn. Jag fick låna Emmas Emmaljunga sålänge som tur var för det var lite tungt att ha Lion i bärselet hela dagarna.
När jag i torsdags fick lite panik över att vi aldrig kommer några längre sträckor pg a Julia inte orkar gå så långt utan att börja gnälla och dessutom går hon som en snigel och ska titta på allt (precis som en liten 1 åring hahaha). Så in på blocket och springer på en Bugaboo donkey. 
 
A ringer på den men det var många som ville ha den. Till slut snackade A till sig den och hämtade den efter jobb. HIMMELRIKET: VIlken vagn!! Jag har hela tiden tyckt att Julia minsann är förtor för donkeyn. Hon ser ju gigantisk ut i den men den tar 17 kg och hon väger bara 15. Dessutom är hon bara 98 cm. Så hon sitter jättebra i den. Hon är så glad över att få sitta i vagn när hon vill. Det gör det lite mer möjligt för mig att åka iväg med alla 3 utan att Jamie och Julia stirrar upp varandra. Så den får stanna över sommaren sen blir Julia för stor för den. Hon fyller ju 4 i höst och hon kan ju gå haha.
 
Vi har beställt Lillebrors vagn iaf och det fick bli en Bugaboo cameleon 3 all black. Denna vagnen kommer vara min slutgiltliga. Hur kul jag än tycler det är med vagnar så har jag haft 25 olika och jag börjar tröttna. Bugaboon har jag haft innan och jag tror den blir bra för oss.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: ellenojag

25 olika vagnar!? det var inte dåligt!!!
donkey är grym!! även om våra tjejer är lite stora att åka vagn, Ellen ÄLSKAR din plats, tror aldrig hon kommer vilja sluta åka haha

2013-07-02 @ 10:40:03
URL: http://ellenojag.blogspot.se
Postat av: Pernilla

Donkeyn är bara så jäkla snygg!! Dock trivs jag grymt bra med vår Emmaljunga nitro så den får vi behålla ett tag till

2013-07-03 @ 23:13:33
URL: http://lilletheo.blogg.se
Postat av: Lotta

Jag köper gärna din donkey sen efter sommaren!!

Svar: Du får gärna mejla mig din mejladress eller skriva den här så skickar jag iväg ett mejl när vi tänkt sälja den innan den åker ut på blocket så har du första tjing isåfall!
Linnéa

2013-07-04 @ 14:52:51
Postat av: Lotta

Hej! Vad är din mail?! Kastar iväg ett mail så får du gärna höra av dig om donkeyn!!;)

Svar: haha kan ju vara bra att ha den om man ska skicka mejl haha. [email protected]
Linnéa

2013-07-08 @ 07:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0