Mamaleggings

Införskaffade mig ett par såna idag då jag tycker mina vanliga gör ont. Jag har under graviditeterna med Jamie och Julia endast använt mig av mina gamla vanliga utan att ha tyckt det varit jobbigt. Men denna gången har jag inte kunnat ha på mig mina gamla vanliga för ja dem har gjort ont. Mimmi sa åt mig att köpa mamaleggings, sagt och gjort. 
 
Hur kan jag inte ha använt såna innan?!? dem är ju himmelska. Jag älskar att gå i leggings så det var ju tur att jag införskaffade mig dessa.
 
Ville mest bara hissa mammaleggings, jag som trott att det inte var nån skillnad men så fel jag hade. Tänk att jag med mina 30 kg övervikt med barnen i slutet på graviditeterna tråcklade ner mig i ett par tajta S leggings med jobbig kant. Hahah illa!
 
 
 
Fick bli en instagram bild!
 
Imorrn skuttar vi in i vecka 25!! och det blir både akupunktur och vanligt bm besök imorrn. Ska bli spännande att se hur stor magen är, jag gissar på att jag hamnar på övre kurvan.
 
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0